2014年1月19日星期日

13122013



离家3个多月,故事发展到了我从未想象到的地步
每天都被很多琐碎的小烦恼小幸福填满
有的时候甚至忘了关怀身边的人
昨晚得知老哥买车了,的确受到震撼了
但更多的是惭愧
好像好久没有好好听他说话听他抱怨了,甚至好久没给他一点关心
其实不仅仅是他,好多人我都忽略了
唯有自己亲身经历过,才能明白为何明明很关心,却疏于联络
还记得以前总是抱怨郡,智,轩他们太忙,没时间理我
回想起来还是觉得很好笑
我总是像小孩一样希望和他们保持紧密联系,让自己感觉自己是被重视的
其实现在还是一样
只不过多了一点不得不的向现实的妥协
大家都很忙,大家都有自己的生活要过,联络很少,见面更难
可是偶尔抽空废几句还是很开心的事情
看到智在FB post的那紫水晶尤其开心,可其实我都忘了我送过他紫水晶,哈
最近超级开心,就算碰到不高兴的事,只要想到就快能回去,就把所有的不快乐都忘却了
当然还是会担心
担心回去以后看见更显苍老疲惫的父亲
担心回去以后看见形同陌路的那个人
担心回去以后会再也不想离开
哈,可是我知道这些都是“杞人忧天”
所以,不想啦,好好过完剩下的一个月,然后,回马!

1 条评论:

  1. MAHA 12th Model Paper 2021 Maharashtra State Board of Secondary & Higher Secondary Education (MSBSHSE) Maharashtra Responsible for the conduct Annual MAHA 12TH/HSC New Question Paper Pattern 2021 Responsible for the Government Examinations is an independent Higher Secondary Education (12th class) Type of Board of School Education Government of MAHA. Maharashtra 12th Model Paper 2021 Students Download MAHA HSC 12TH Question Paper 2021 at Official Website at Check Maharashtra HSC Question Paper 2021 The department is responsible for conducting the 12TH Public Examinations and a number of minor examinations and Students in Pdf Format for All Subject Sample Paper 2021 as given above link.

    回复删除