2009年6月13日星期六

很down...

原来我还是很介意
一直一直都没办法介怀
1个星期多了
我一直在逃避
不去想那个失败的营
不去想失败的我
不去想你们
不去想你们说过的一字一句
今天跟你们出去喝茶
该面对的,还是逃不了
我还是想起了那个检讨会
无法再跟你们一起开怀大笑
无法在你们面前戴上假面具
我就是我
就算,我变了
我还是我
接受也好,不接受也罢
称赞也好,批评也罢
不要对我抱有期望
因为总有一天,会跟那天一样,让你们大失所望
真的,不要对我抱有任何期望了

2 条评论:

  1. y wan think again abt the sad ??
    all ard pass ...
    not mie ??
    change wil happen on every ppl ~
    juz be urself ~
    if not ..
    u juz wil lost urself geh ~
    all ppl got smtg tat other dun like ~
    but ..
    our stil nid to life ...
    so ..
    we cnt so care abt other ~
    jzu be urself ~
    gao you ya

    回复删除
  2. hei sim, mayb i dun understand u la... but i see u now is juz lack of confidence only.. dunn so dissapointed.... gv urself a little bit time to cooldown ba... their words mayb r hurt but is the truth, so u have to think about it n change it dun make them more dissapointed to u... u can de!!!!

    回复删除